Atbalstīs lauku tūrisma mārketinga pasākumu īstenošanu

Zemkopības ministrija (ZM) ir sagatavojusi Ministru kabineta noteikumus valsts un ES atbalsta piešķiršanai pasākuma „Sadarbība” ar lauku tūrismu saistītu pakalpojumu attīstības apakšpasākumā, ko valdība otrdien, 28. novembrī, apstiprināja.

Atbalsta pretendenti var būt sadarbības grupas, kuras veido mazie ekonomikas dalībnieki jeb sadarbības partneri, kas sniedz ar lauku tūrismu saistītus pakalpojumus.

Atbalsta pasākuma mērķis ir veicināt sadarbību starp maziem lauku tūrisma pakalpojumu sniedzējiem, attīstot un popularizējot lauku tūrismu, lai radītu kopīgus tūrisma pakalpojumus, īstenotu mārketinga pasākumus, tādejādi palielinot un piesaistot ceļotāju un tūristu interesi par sniegtajiem pakalpojumiem.

Sadarbības grupai būs jānoslēdz sadarbības līgums, kā arī katram sadarbības partnerim jādod ieguldījums sadarbības projekta īstenošanā, daloties projekta riskā un rezultātos. Katram sadarbības partnerim projekta īstenošanā būs arī savas attiecināmas izmaksas.

Plānošanas periodā kopējā attiecināmo izmaksu summa vienam projektam nevarēs pārsniegt 150 000 eiro (ievērojot de minimis nosacījumus). Atbalsta intensitāte – 80 procenti no attiecināmajām izmaksām.

Atbalsta pretendenti varēs saņemt starpposma maksājumu par projektu daļas īstenošanu, ne biežāk kā vienu reizi ceturksnī par projektā īstenotajām darbībām iesniedzot Lauku atbalsta dienestā maksājuma pieprasījumu.

Noteikumi „Valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanas kārtība pasākuma „Sadarbība” 16.3. apakšpasākumā „Atbalsts lauku tūrisma attīstības veicināšanai” atklātu projektu iesniegumu konkursu veidā” stāsies spēkā pēc to publicēšanas oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis”.

Informācijas avots: ZM